Sunday, May 16, 2010

我時刻需要你(I Need Thee Every Hour)






I Need Thee Every Hour

1. I need Thee every hour, most gracious Lord;
No tender voice like Thine can peace afford.
I need Thee every hour, stay Thou nearby;
Temptations lose their power when Thou art nigh.

Chorus: I need Thee, O I need Thee;
O I need Thee every hour;
I need you Lord, O bless me now,
My Savior, I come to Thee.

2. I need Thee every hour, in joy or pain;
Come quickly and abide, or life is vain
I need Thee every hour, teach me Thy will;
And Thy rich promises in me fulfill
(Repeat Chorus)

3. I need Thee every hour, most Holy One;
O make me Thine indeed, Thou blessed Son
(Repeat Chorus)

Tag: I need Thee every hour,
I need Thee every hour,
I need Thee every hour,
I need Thee every hour.

我時刻需要你



http://www.tudou.com/programs/view/K6Sqgn53Ay4/

我时刻需要祢,亲爱的主
祢的声音有力,慰我孤苦
我需要祢,需要祢,无时不需要祢
切切求主赐我能力,我来就 祢

我时刻需要祢,或甘或苦
若我与祢远离,时刻虚度
我需要祢,需要祢,无时不需要祢
切切 求主赐我能力,我来就祢

我时刻需要祢,与我亲近
试探失去能力,当祢来临
我需要祢,需要祢,无时不需要祢
切切求主赐我能力,我来就祢

我时刻需要祢,我今恳求
祢所应许福气,向我成就
我需要祢,需要祢,无时不需要祢
切切求主赐我能力,我来就祢

我时刻需要祢,我神我主
从此祢我合一,永远无阻
我需要祢,需要祢,无时不需要祢
切切求主赐我能力,我来就祢


http://v.youku.com/v_show/id_XMTY1NDgwNzQ4.html



另一版本:

我時刻需要你,救主恩深;
誰有柔聲似你,足慰我心。
哦,救主,我需要你;每時刻需要 你!
望主隨時施恩惠,我來就你。


我時刻需要你,與我親近;
魔鬼若來試探,使我得勝。
哦,救主,我需要 你;每時刻需要你!
望主隨時施恩惠,我來就你。


我時刻需要你,或憂或樂;
主若不來同居,我就枉活。
哦, 救主,我需要你;每時刻需要你!
望主隨時施恩惠,我來就你。


我時刻需要你,賜我恩言。
願主寶貴應許,於我成全。
哦, 救主,我需要你;每時刻需要你!
望主隨時施恩惠,我來就你。

No comments:

Post a Comment

Followers