Sunday, May 6, 2012

何等奇妙的救主 What a Wonderful Savior



何等奇妙的救主

基督已经完成赎罪,何等奇妙的救主
重价已付,我被挽回!何等奇妙的救主
何等奇妙的救主,是耶稣,我耶稣
何等奇妙的救主,是耶稣,我主

赞美祂血洗罪有效,何等奇妙的救主
使我这人与神和好,何等奇妙的救主
何等奇妙的救主,是耶稣,我耶稣
何等奇妙的救主,是耶稣,我主

祂已洗净我的罪愆,何等奇妙的救主
今在我心作王掌权,何等奇妙的救主
何等奇妙的救主,是耶稣,我耶稣
何等奇妙的救主,是耶稣,我主

时时刻刻与我亲近,何等奇妙的救主
天天保守使我忠心,何等奇妙的救主
何等奇妙的救主,是耶稣,我耶稣
何等奇妙的救主,是耶稣,我主

得胜能力随时赐与,何等奇妙的救主
使我争战奏凯有余,何等奇妙的救主
何等奇妙的救主,是耶稣,我耶稣
何等奇妙的救主,是耶稣,我主

我已向祂献上全身,何等奇妙的救主
世俗不能再分一份,何等奇妙的救主
何等奇妙的救主,是耶稣,我耶稣
何等奇妙的救主,是耶稣,我主

 何等奇妙的救主

1
    基督已經完成救贖 何等奇妙的救主
我們罪價祂已代付 何等奇妙的救主

何等奇妙的救主 是耶穌主耶穌
何等奇妙的救主 是耶穌我主

 

2
    我讚美祂因祂流血 何等奇妙的救主
與神和好蒙祂喜悅 何等奇妙的救主

何等奇妙的救主 是耶穌主耶穌
何等奇妙的救主 是耶穌我主

 

3 
    祂潔淨我所有罪孽 何等奇妙的救主
在我心裡統治一切 何等奇妙的救主

何等奇妙的救主 是耶穌主耶穌
何等奇妙的救主 是耶穌我主

 

4
    祂賜給我得勝權能 何等奇妙的救主
每遇戰爭都得全勝 何等奇妙的救主

何等奇妙的救主 是耶穌主耶穌
何等奇妙的救主 是耶穌我主


 何等奇妙的救主

1、基督完成赎罪奇功,何等奇妙的救主!我罪清偿,他恩无穷,何等奇妙的救主!
何等奇妙的救主!是耶稣,主耶稣!何等奇妙的救主!是耶稣我主!
2、我赞美他,因他流血,何等奇妙的救主!我灵藉他与神和洽,何等奇妙的救主!
何等奇妙的救主!是耶稣,主耶稣!何等奇妙的救主!是耶稣我主!
3、他除我罪,洗净我心,何等奇妙的救主!今在我心他掌权柄,何等奇妙的救主!
何等奇妙的救主!是耶稣,主耶稣!何等奇妙的救主!是耶稣我主!
4、他天天住在我心里,何等奇妙的救主!使我忠心顺服到底,何等奇妙的救主!
何等奇妙的救主!是耶稣,主耶稣!何等奇妙的救主!是耶稣我主!





A wonderful Savior is Jesus my Lord,

A wonderful Savior is Jesus my Lord,
A wonderful Savior to me;
He hideth my soul in the cleft of the rock,
Where rivers of pleasure I see.

Refrain
He hideth my soul in the cleft of the rock
That shadows a dry, thirsty land;
He hideth my life with the depths of His love,
And covers me there with His hand,
And covers me there with His hand.

A wonderful Savior is Jesus my Lord,
He taketh my burden away;
He holdeth me up, and I shall not be moved,
He giveth me strength as my day.

Refrain

With numberless blessings each moment He crowns,
And filled with His fullness divine,
I sing in my rapture, oh, glory to God
For such a Redeemer as mine!

Refrain

When clothed in His brightness, transported I rise
To meet Him in clouds of the sky,
His perfect salvation, His wonderful love
I'll shout with the millions on high.

Refrain

No comments:

Post a Comment

Followers