Sunday, March 18, 2012

愛主更深 More Love to Thee



【愛主更深】



  • 我願愛主基督,比前更深,屈膝虔誠祈禱,懇求垂聽,
    真心誠意傾訴,我願愛主更深,愛主更深,愛主更深。

  • 我前貪慕奢華,快活,安逸,今專心尋求主,獻上最好,
    主前誠心禱告,我願愛主更深,愛主更深,愛主更深。

  • 不怕為主忍受,痛苦悲傷,主差遣眾使者,向我歌唱,
    讓我歡欣唱和,我願愛主更深,愛主更深,愛主更深。

  • 我若一息尚存,微聲頌讚,內心仍要發出,最後呼喊,
    與主永遠相親,我願愛主更深,愛主更深,愛主更深。







  • 1)

    我願深切愛主,比前更深!我今誠心屈膝,求主垂聽;

    低頭祈禱深誓:從此更愛我主,愛主更深,愛主更深!



    2)

    從前貪愛世俗,單顧己身,今日所愛惟你,如愛奇珍:

    為此懇求天父:使我深愛我主,愛主更深,愛主更深!



    3)

    即或死亡將臨,一息尚存,我仍呻吟求告,望主賜恩:

    使我進入天府:永遠深愛我主,愛主更深,愛主更深!



    More Love to Thee


    More love to thee, O Christ, more love to thee!
    Hear thou the prayer I make on bended knee.
    This is my earnest plea: More love, O Christ, to thee;
    more love to thee, more love to thee!

    Once earthly joy I craved, sought peace and rest;
    now thee alone I seek, give what is best.
    This all my prayer shall be: More love, O Christ, to thee;
    more love to thee, more love to thee!

    Then shall my latest breath whisper thy praise;
    this be the parting cry my heart shall raise;
    this still its prayer shall be: More love, O Christ, to thee;
    more love to thee, more love to thee!

    No comments:

    Post a Comment

    Followers