Sunday, March 25, 2012

向高处行 Higher Ground




向高處行

我今直往高處而行,
靈性地位日日高昇,
我行天路有時軟弱,
求主扶助進入樂境。

求主扶助使我堅立,
因信站在屬靈高地,
使我逐日所處地位,
較之往日有進無退。

我願跳出世界範圍,
魔鬼利劍非我所畏,
我今因信常聞天歌,
妙音佳樂使我快樂。

求主扶助使我堅立,
因信站在屬靈高地,
使我逐日所處地位,
較之往日有進無退。

我必上升穹蒼極境,
進入天堂榮華美景,
如今我靈祈禱不停,
求主同行直到天庭。

求主扶助使我堅立,
因信站在屬靈高地,
使我逐日所處地位,
較之往日有進無退。



  1. 我今直向高處而行,靈性地位日日高昇;
    當我前行禱告不停,求主領我向高處行。

  2. 世界充滿疑慮恐懼,非我所要生活之處;
    別人或願長居此境,但我追求向高處行。

  3. 我願離開屬世生活,魔鬼暗箭何足傷我,
    憑信得聞天上音樂,聖徒所唱頌讚詩歌。

  4. 我願攀登最高之地,得見天堂榮華美景,
    不住祈求直到天庭,求主領我向高處行。
副歌:求主助我,使我穩健,憑信站在屬天高原,
我心嚮往更高之地,求主領我向高處行。





向 高 處 行
Higher Ground

Charles H. Gabriel


今我向前,來行天路
求主幫助,日日進步
一直進前,虔誠祈禱
助我腳步高昇堅固

求主扶持,助我豎在
因信豎於天頂高臺
我心欣慕,迫切祈禱
助我腳步高昇堅固

求主扶持,助我豎在
因信豎於天頂高臺
我心欣慕,迫切祈禱
助我腳步高昇堅固

我在罪惡見羞所在
主大慈悲對天落來
用祂仁愛找我倒來
恩主牽我起來

主用聖手牽我起來
對深陷坑牽我起來
脫出黑暗,入光明界
讚美我主,牽我起來

我之希望是建立於
主之寶血與祂公義
我無倚靠名聲財利
只倚靠主耶穌名字

於主我豎於石磐頂
別位之沙土會沉落

求主扶持,助我豎在
因信豎於天頂高臺
我心欣慕,迫切祈禱
助我腳步高昇堅固
高昇堅固 



Higher Ground

Im pressing on the upward way,
New heights Im gaining every day;
Still praying as Im onward bound,
Lord, plant my feet on higher ground.

Refrain:
Lord, lift me up and let me stand,
By faith, on Heavens table land,
A higher plane than I have found;
Lord, plant my feet on higher ground.

My heart has no desire to stay
Where doubts arise and fears dismay;
Though some may dwell where those abound,
My prayer, my aim, is higher ground.

I want to live above the world,
Though Satans darts at me are hurled;
For faith has caught the joyful sound,
The song of saints on higher ground.

I want to scale the utmost height
And catch a gleam of glory bright;
But still Ill pray till Heavn Ive found,
Lord, plant my feet on higher ground.

No comments:

Post a Comment

Followers