Sunday, October 31, 2010

救主凡事引導 All the Way My Savior Leads Me



救世主凡事引導我,
我何需別有所求,
主愛憐我何用多疑,
我一生蒙主眷祐,今因信享

­天上平安,蒙安慰何等喜樂,

我深知無論遇向事,主必為我安排妥.


救世主凡事引導我,

崎嶇路安然走過,

遇試煉主賜恩相助,

生命糧日日賜我,

我步履雖­困倦無力,

我心靈雖渴難名,

但我見靈磐現我前,

快樂泉源湧不停.


救世主凡事引導我,

主慈愛何等豐富,

主應許在天父家裏,

為我備安樂住處,

到那日我­復活變化,

如展翼飛光明所,

千萬年我仍要歌唱,

耶穌凡事引導我。




All the way my Savior leads me
What have I to ask beside?
Can I doubt His faithful mercies?
Who through life has been my guide
Heavenly peace, divinest comfort
Ere by faith in Him to dwell
For I know whate'er fall me
Jesus doeth all things well

All of the way my Savior leads me
And He cheers each winding path I tread
Gives me strength for every trial
And He feeds me with the living bread
And though my weary steps may falter
And my soul a-thirst may be
Gushing from a rock before me
Though a spirit joy I see

No comments:

Post a Comment

Followers