Sunday, June 6, 2010

祂藏我靈 He Hideth My Soul


82 祂藏我靈

1

奇妙的救主就是耶穌我主
這奇妙的救主屬我
祂藏我靈魂在於磐石洞中
使我得見喜樂江河

祂藏我靈魂在磐石洞穴裡
如乾渴之地得蔭庇
祂藏我生命在祂大慈愛裡
用祂全能手來扶持
用祂全能手來扶持

2

奇妙的救主就是耶穌我主
祂將我的重擔挪去
扶持保守我使我不至動搖
祂賜我力量及所需

祂藏我靈魂在磐石洞穴裡
如乾渴之地得蔭庇
祂藏我生命在祂大慈愛裡
用祂全能手來扶持
用祂全能手來扶持

3

每時每刻祂賜我恩惠無窮
祂靈又充滿我心中
當我被提時我願高聲歌頌
榮耀歸神救主屬我

祂藏我靈魂在磐石洞穴裡
如乾渴之地得蔭庇
祂藏我生命在祂大慈愛裡
用祂全能手來扶持
用祂全能手來扶持

4

穿上主所賜聖潔光榮衣裳
將與救主空中相見
願與眾聖徒一齊歌唱歡呼
完美救恩奇妙救主

祂藏我靈魂在磐石洞穴裡
如乾渴之地得蔭庇
祂藏我生命在祂大慈愛裡
用祂全能手來扶持
用祂全能手來扶持




He Hideth My Soul

A wonderful Savior is Jesus my Lord,
A wonderful Savior to me;
He hideth my soul in the cleft of the rock,
Where rivers of pleasure I see.

Refrain

He hideth my soul in the cleft of the rock
That shadows a dry, thirsty land;
He hideth my life with the depths of His love,
And covers me there with His hand,
And covers me there with His hand.

A wonderful Savior is Jesus my Lord,
He taketh my burden away;
He holdeth me up, and I shall not be moved,
He giveth me strength as my day.

Refrain

With numberless blessings each moment He crowns,
And filled with His fullness divine,
I sing in my rapture, oh, glory to God
For such a Redeemer as mine!

Refrain

When clothed in His brightness, transported I rise
To meet Him in clouds of the sky,
His perfect salvation, His wonderful love
I’ll shout with the millions on high.

Refrain


No comments:

Post a Comment

Followers