Sunday, May 1, 2011

Why Do I Sing About Jesus? 為何我要歌頌耶穌



[Why Do I Sing About Jesus?]

Deep in my heart there is gladness;
Jesus has saved me from sin!
Praise to His name, what a Savior!
Cleansing without and within!

Why do I sing about Jesus?
Why is He precious to me?
He is my Lord and my Savior;
Dying, He set me free!

Only a glimpse of His goodness;
That was sufficient for me.
Only one look at my Savior;
Then was my spirit set free.

Why do I sing about Jesus?
Why is He precious to me?
He is my Lord and my Savior;
Dying, He set me free!

He is the fairest of fair ones;
He is the Lily, the Rose.
Rivers of mercy surround Him;
Grace, love, and pity He shows.

Why do I sing about Jesus?
Why is He precious to me?
He is my Lord and my Savior;
Dying, He set me free!



為何我要歌頌耶穌 (Why do I sing About Jesus)

1. 我心靈中充滿快樂,因耶穌已拯救我

讚美救主奇妙恩惠,潔淨我裏外罪過

2. 只要一見主的良善,心靈滿足到永久

只要一見我的救主,我靈即得真自由

3. 在萬人中祂最美好,祂是玫瑰百合花

祂是豐盛恩惠源頭,恩典慈愛祂賜下

(副)

為何我要歌頌耶穌? 為何祂對我寶貴?

祂是我主,我的救主,祂死教我轉回 !

为何我要歌颂耶稣?

在我深处充满喜乐,主己救我脱罪恶;
何等救主!赞美祂名,洁净我里外罪过。

只要一瞥祂的良善,我心就再无他求;
只要一望救主荣面,我灵就立得自由。

美者之中,祂是最美,祂是玫瑰、百合花;
怜悯江河绕祂而流,恩惠慈爱祂赐下。

为何我要歌颂耶稣?为何祂这样宝贵?
祂是我主,我的救主—祂死,将我救回!

為何我要歌頌耶穌

1. 我心深處充滿快樂,主耶穌拯救了我;
讚美救主奇妙聖名,潔淨我裡外罪過。

2. 只要一見主的美善,我心已滿足無憂;
只要一見慈愛救主,我靈即快樂自由。

3. 千萬人中祂最美好,祂是玫瑰,百合花;
祂是豐盛恩惠源頭,恩典慈愛祂賜下。

副歌:為何我要歌頌耶穌?為何祂寶貴無上?
   祂是我主我救贖主,祂死,使我釋放。

No comments:

Post a Comment

Followers