Sunday, December 5, 2010

I'd rather have jesus(我宁愿有耶稣)





I’d rather have Jesus

  1. I’d rather have Jesus than silver or gold;
    I’d rather be His than have riches untold;
    I’d rather have Jesus than houses or lands;
    I’d rather be led by His nail-pierced hand
    • Refrain:
      Than to be the king of a vast domain,
      Or be held in sin’s dread sway;
      I’d rather have Jesus than anything
      This world affords today.
  2. I’d rather have Jesus than men’s applause;
    I’d rather be faithful to His dear cause;
    I’d rather have Jesus than worldwide fame;
    I’d rather be true to His holy name
  3. He’s fairer than lilies of rarest bloom;
    He’s sweeter than honey from out the comb;
    He’s all that my hungering spirit needs;
    I’d rather have Jesus and let Him lead
我宁愿有基督







我寧願有耶穌
 
1)
我寧願有耶穌,勝於金錢,我寧屬耶穌,勝過財富無邊;
我寧願有耶穌,勝於地土,願主釘痕手,引導我前途。
 
勝過做君王,雖統治萬方,卻仍受罪惡捆綁;
我寧願有耶穌,勝於世上榮華、富貴、聲望。
 
2)
我寧願有耶穌,勝於稱揚,我寧忠於主,滿足主的心腸;
我寧願有耶穌,勝於美名,願對主忠誠宣揚主聖名。
 
勝過做君王,雖統治萬方,卻仍受罪惡捆綁;
我寧願有耶穌,勝於世上榮華、富貴、聲望。
 
3)
恩主比百合花美麗鮮艷,祂比蜂房下滴的蜜更甘甜;
我帶飢渴心靈來到主前,有主的同在,勝似赴美筵。
 
勝過做君王,雖統治萬方,卻仍受罪惡捆綁;
我寧願有耶穌,勝於世上榮華、富貴、聲望。

No comments:

Post a Comment

Followers